duminică, 27 noiembrie 2011

Poplaca-i temetes - Inmormantare in Poplaca










4 comentarii:

  1. Ú, ez a varjús kép a végén... nagyon nyomatékosít!
    Nagyon jó sorozat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...ne haragudj de az egy sojom, jobban nem jott ki es ki is akartam hangsujozni hogy ugyanott volt ahol a temetes, abban a pillanatban engem is kirazott a hideg de csak azert mert nem vagyok vallasos ...de azert valami fentrol nezett habar senkit sem ismertem
    Meg annyit hogy az esemenyre veletlenul akadtam es abban a pillanatban Adam Gyula kepei jutottak eszembe es az amit errol beszeltunk
    Hiaba, a veletlen nem veletlen ..
    A sojmos kep volt az utolso tovabb mar nem is akartam menni habar meg lett volna mit fotozni

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm... nem haragszom, de az a gyönyörűen csillogó, foltnélküli fekete toll piszkálja a csőröm :)... De hogy kirázott a hideg, abszolút megértem.
    Nekem meg a temetéses fotózással vannak fenntartásaim, de a szakik tudják, hogy mit miért :) És hát szívesen megnézem a hasonló képsorokat.

    RăspundețiȘtergere
  4. hat en is igy voltam de hianyzik a "foszereplo" es igy konyebb volt...lehet masodszor nem teszem meg de akkor bizsergett az ujam

    RăspundețiȘtergere